Brev:
Børste tænder - 17 mdr.
19. oktober 2017
Alder:
17 mdr.
Børste tænder - 17 mdr.
Hej Helen
Tidligere var det nemt at børste hans tænder, og han var god til at åbne munden mens jeg børstede. Men det sidste stykke tid har det været helt umuligt. Han vil selv holde på sin tandbørste og han vil slet ikke have at jeg børster hans tænder.
Har du nogle råd til hvordan vi får børstet hans tænder? For han går bare med tandbørsten i munden uden at børste ordentligt.
På forhånd tak.