Brev:
Sut, sutteflaske, juniorseng
5. oktober 2017
Alder:
3 år, 2 mdr.
Sut, sutteflaske, juniorseng
Kære Helen.
Vi har fået samlet os et par hængepartier sammen ift. vores datter som nu er 3 år 2 mdr.
Hun skal ud af tremmesengen og over i en junior, og hun skal tage afsked med sutten, som hun er blevet meget afhængig af, efter at hun er startet i børnehave og ikke længere sover til middag (altså meget træt og pylret om eftermiddagen), og sidst men ikke mindst (og nu korser du dig helt sikkert 😉), hun får stadig en flaske letmælk når hun falder i søvn til natten.
Det bliver jo 3 store omvæltninger for hende, at skulle skille sig af med disse tryghedsskabende rammer, og vi vil derfor høre hvad du synes vi skal starte med.
Det skal lige siges at hun ingen huller har og er god til at få børstet grundigt (har lige været ved tandlæge), men hun har begyndende suttebid. Hun elsker sin seng, og der er aldrig problemer med at sove. Den er ikke for kort endnu, men det bliver den jo. Hvordan synes du vi skal gribe det an?
Hilsen
os