Brev:
Lære at tage sutten
18. juli 2017
Alder:
3 mdr.
Lære at tage sutten
Hej Helen.
Tusind tak for dit svar og ikke mindst den hurtige respons tid. Jeg var så stresset over at skynde mig at få skrevet til dig, at jeg helt glemte at fortælle, at jeg har brugt alle dine gode råd til andre, inde fra din hjemmeside. Så jeg har glædet mig sådan til at høre fra dig.
Jeg er kun positiv overfor alle de ting du skriver og det hele er forståeligt og giver rigtig god mening.
Har du nogle gode råd ift. At få ham til at tage sutten? Vi har nemlig forsøgt med samtlige modeller på markedet, men han vil simpelthen ikke tage den.
Vi har fået ham til at tage en mam sut et par gange, i str. 6-12 mdr, da kiropraktoren fortalte at hans sutterefleks sad ret langt tilbage. Men han tager den først efter man har holdt den i hans mund i noget tid, hvor han skriger og brokker sig indtil han så overgiver sig og sutter på den. Dog har han den kun kort tid herefter hvor ham spyttet den ud. Og jeg har det ikke godt med at holde den i munden på ham, når han så tydeligt er utilfreds.
I weekenden har jeg så prøvet at tilbyde ham den efter måltidet, hvor han gumler på den i noget tid uden at brokke sig, indtil han får brækrefleks og til sidst spytter den ud.
Igen mange tak for din tid og dit svar.
Med venlig hilsen
Cecilie