Brev:
Gode råd til travl hverdag
4. juni 2017
Alder:
9 mdr.
Gode råd til travl hverdag
Kære Helen
Tak for dit sidste svar. Vi har nu en søn, som spiser stort set alt :-) Han vågner stadig om natten og vil ammes, men der er lys forude..
Jeg kunne godt tænke mig at høre dine tanker om en anden udfordring.
Som mange andre familier, har vi udfordringer ift. tid i dagligdagen. Der skal passes børn, vaskes tøj, handles, laves mad, gøres rent, arbejdes osv.
Vi er gode til at blive hjemme i weekenderne, hvor vi slapper af og er sammen. Men dagligdagen, her især timerne efter storebror er blevet hentet kl. 15-16 stykker lidt pressede. Der skal laves mad,- samtidig med, at lillebror skal underholdes. Det ender tit med, at storebror får lov at se tv. Timerne her er stressende, og aftensmad og putning bliver nogle gange lidt for sen.
Har du nogle gode råd til en familie med børn, som kan gøre dagligdagen lettere?
Kærlig hilsen
Anne