Brev:
Pasning ude og sove på eget værelse
20. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Pasning ude og sove på eget værelse
Kære Helen.
Jeg er mor til vores skønne dreng på 6 mdr. og er lidt i tvivl om hvornår han kan sove på eget værelse? Han er en glad dreng, der er nem at lægge om aftenen. Dog er det også rart at have ham ved siden af sengen, fordi vi stadig ammer om natten og tidlig morgen.
Derudover vil jeg høre hvornår det er det bedste tidspunkt at lære ham at blive passet ude, eventuelt med overnatning for første gang?
Kærlig hilsen
Førstegangsmoderen