Brev:
Pasning? Vuggestue eller dagpleje
5. maj 2017
Alder:
6 mdr.
Pasning? Vuggestue eller dagpleje
Hej Helen
Jeg skal vælge pasning til vores dreng og er virkelig i tvivl, om det skal være vuggestue eller dagpleje.
Vores dreng er ret vild med andre børn og virker ikke som en, der på den måde behøver at blive skærmet. På den anden side elsker jeg tanken om det nære, rolige, som en dagpleje kan tilbyde. Den institution, vi vil vælge, hvis ikke det bliver dagpleje er fuldintegreret og med ret meget knald på, men super dejlig med masser af udetid, dyr mv.
Hvad er din anbefaling? TAK!