Brev:
Ændret adfærd
27. februar 2017
Alder:
7 mdr.
Ændret adfærd
Hej Helen.
Vi har en stor, glad og mild dreng på snart 7 mdr. Han er sjældent sur, virker meget tilpas og får store roser for hvor glad og mild han er når nye mennesker møder ham.
Den anden dag var jeg i svømmehallen som så mange andre gange før, men denne gang ud af det blå blev han så ked af det. Han skreg og skreg, har aldrig hørt det så højt før. Kunne slet ikke trøste ham. Prøvede at gå for os selv, give mad og holde ham tæt. Intet hjalp.
Ikke engang køreturen hjem som tager Ca. 30 min. Kunne Gøre det. Og han elsker at køre bil. Han faldt dog i søvn halvvejs og kunne putte ham direkte i barnevognen. Vurderede det måske var træthed. Han vågnede efter en time og var kortvarig som han plejer. Så startede det forfra, dog ikke så lang tid og kunne få ham trøstet i mine arme.
Han sov efterfølgende 30 min. Hvor han normalt plejer at sove godt, op til et par timer.
De efterfølgende dage har han virket irriteret, svær at få øjenkontakt med. Plejer at have rigtig god kontakt med ham. Alt i alt slet ikke så glad som han plejer. Han er begyndt at ryste med hovedet, slår meget med armene og kradser/niver mig og kaster med legetøjet.
Nu er jeg rigtig bekymret for om jeg har gjort noget galt, eller det bare er en stor udvikling der er i gang.
Det skal lige siges han spiser godt, 3 gange grød om dagen samt flaske. Sover en lur formiddag og eftermiddag. Og sover fra Ca. 19-06 uden mad.
Håber på svar.