Brev:
Brug af sut - 2 år
28. januar 2017
Alder:
22 mdr.
Brug af sut - 2 år
Kære Helen
Skriver vedr. min dreng som snart bliver 2 år.
De sidste par måneder er han begyndt at ville have sin sut hele tiden og i de sidste par uger nu også sin nusseklud/bamse. Normalt har han kun brugt sin sut om når han skulle sove og når han var rigtig ked af det. Og nussekluden kun når han sov. Nu efterspørger han sin og ofte også sin nusseklud hele tiden, og hvis vi nægter ham den bliver ham virkelig ked af det og så giver vi efter.
Han har en lillesøster på nu 6 mdr og han er også begyndt at slå ud efter hende noget mere - men samtidig kan han også være kærlig overfor hende, hvor han giver hende sutten og hendes legetøj eller vil give hende en krammer.
Det skal måske nævnes, at han har været en del syg de sidste par måneder. I de perioder har han selvfølgelig fået lov til at have sutten så meget han ville. Kan det være derfor at han gerne vil have den hele tiden nu, eller er han et sted i sin udvikling, hvor det er naturligt at han efterspørger den mere?
Vi er i tvivl om vi skal lade ham få dem har gang han efterspørger den. Hvad tænker du ?
Der er ikke sket andre store forandringer i hans liv udover at han blev storebror for 6 mdr siden, som selvfølgelig var en stor forandring.
Vi ser frem til dit svar
Med venlig hilsen
moren til pseudotvillinger