Brev:
Meget krævende baby - 2
1. januar 2017
Alder:
7 mdr.
Meget krævende baby - 2
Kære Helen
Tak for dit svar. Jeg vil starte med at sige, at i forhold til min efterfødselsreaktion, så har jeg styr på den og får hjælp ved at tale med en psykoterapeut fra Gaia instituttet og både min mand og familie ved også hvordan jeg har haft og har det og hjælper gerne.
Jeg har bare rigtig meget brug for nogen råd til min datter. Jeg har spurgt min mand hvordan han ser hende, da han har været hjemme her mellem jul og nytår, og han ser hende også som en kæmpe mundfuld og siger selv at han også ville blive helt skør i hovedet af at gå hjemme med hende. Hun brokker sig eller græder i alle hendes vågne timer stort set. Selv mad fungerer ikke og hun vil faktisk kun have mad om morgenen og bliver for det meste rigtig gal de første 10-15 min og så kan vi være heldig at hun begynder at spise. Og for det meste er det kun grød jeg får i hende. Jeg har forsøgt alt med grøntsager men hun nægter det.
Hun sover lige nu kun 2 lure om dagen og allerhøjst samlet 3 timer om dagen. Jeg ved ikke hvordan jeg skulle få hende til at sove mere, da hun altid vågner og pludrer men efter måske 15-30 min så er hun pylret igen og så gælder det bare om at få tiden til at gå.
Jeg ville gerne lave motoriske aktiviteter med hende men hun vil ikke. Ligge på gulvet mens jeg synger virker heller ikke. Stå på skødet heller ikke. Hun kan ikke trille og vil ikke ligge længe på maven. Hun kan sidde med rank ryg men mangler lidt balance men også der bliver hun sur.
Det er rigtig hårdt bare at skulle have tiden til at gå og det er stort set umuligt at være alene bare kortvarigt med begge børnene.
Vi er begge fuldstændig på bar bund og kede af at det skal være sådan.
Så har du nogen forslag ift. min datter?