Brev:
Opstart i vuggestue 13,5 mdr. gammel
15. juni 2016
Alder:
13 mdr.
Opstart i vuggestue 13,5 mdr. gammel
Hej Helen
Når vores søn bliver 13,5 mdr. gammel, så skal han starte i vuggestue - jeg vil høre, om du har nogle gode råd i forbindelse med dette. Hvad skal vi tænke på i forhold til at give ham en god opstart og indkøring? Hvordan siger man bedst farvel, osv.
Han er på nuværende tidspunkt (11 mdr.) meget ked af afsked, men han er også glad for og åben over for andre mennesker - både voksne og børn. Han bliver nogle gange passet af sin mormor og bedstefar, og det går rigtig fint. Han er temperamentfuld/signalstærk og kører hurtigt op, hvis noget ikke huer ham, men han bliver også hurtigt god igen og er overordnet set en glad dreng.
På forhånd tak for svar :-)