Brev:
Hvordan beskyttes min datter mod solen?
30. marts 2016
Alder:
10 mdr.
Hvordan beskyttes min datter mod solen?
Hej Helen,
Jeg er i tvivl om, hvorvidt babyer under og over 1 år skal holdes helt ude eller delvist ude af solen? Også her om foråret, når man kører tur med klapvognen i det dejlige solskin?
Og hvad hvis de skal med på stranden - skal de så være hele tiden under en parasol med solbriller og hat? Må de komme ud og bade, hvis de har solcreme på? Hvor varmt skal vandet være? Skal de helst være i skyggen mellem 12 og 15? Gælder de samme regler, når vi skal en tur sydpå til sommer?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Mor til datter på snart 10 mdr.