Brev:
Død og begravelse
16. februar 2016
Alder:
3 år, 6 mdr.
Død og begravelse
Hej.
Kan du give nogle råd til hvordan man snakker med en 3.5 åring om døden? Og er det en meget dårlig ide eller en god ide at se den døde morfar? Jeg er meget i tvivl... Han snakker om morfar, og kan måske ikke forstå han er väk hvis ikke han får se ham i kisten, jeg ved ikke... Kan du hjälpe lidt?
Tak!