Brev:
Menstruation når man ammer
19. januar 2016
Alder:
7 mdr.
Menstruation når man ammer
Hej Helen...
Jeg ved godt det er meget forskelligt, hvornår man får sin periode igen når man ammer. Men jeg vil alligevel lige spørge hvad din erfaring er? Jeg ammer nu 4 gange i døgnet og min søn er næsten 8 mdr. Og min periode er altså ikke kommet endnu.
Med venlig hilsen
mig...