Brev:
Børnebøger om at skifte institution
13. januar 2016
Alder:
2 år, 1 mdr.
Børnebøger om at skifte institution
Kære Helen,
Jeg skriver til dig, fordi vores datter snart skal skifte institution.
Vi har besøgt legepladsen, og skal i den kommende uge også besøge den nye institution sammen med hende. Hun skal skifte fordi vi er flyttet (det er nu ved at være længe siden, men vi har først kunne få plads i den nye institution fra nu)
Hun er rigtig glad for at få læst historier, og jeg tænker det kunne være fint at læse en bog for hende, om et barn der skal skifte institution.
Jeg har forsøgt at Google mig frem til, om der findes sådan en bog til børn, men kan ikke finde nogen.
Jeg har spurgt en af pædagogerne i hendes nuværende vuggestue, og de kunne ikke lige komme på nogle titler?
Mon du kender til sådan en eller flere bøger?
Med venlig hilsen
STE