Brev:
Dagpleje før tid
8. januar 2014
Alder:
6 mdr.
Dagpleje før tid
Kære Helen.
Ak ja, jeg må nok erkende, at jeg har behov for aflastning allerede nu, selvom det gør ondt at sige det :(
Min dejlige dreng og os har haft en vanskelig start med kolik, diverse smerter og andet, og jeg har i mange måneder nu været oppe cirka 8-12 gange hver nat. Vi sover sjældent meget om dagen.
Jeg har taget kontakt til en privat dagplejer, men er sådan i tvivl. Skal hen og besøge hende snart, bare for at se hvad det er for noget.
Med aflastning mener jeg få timer et par dage om ugen evt., så jeg kan få sovet. Jeg er begyndt ikke at kunne huske selv de simpleste ting, og mit helbred er begyndt at lide meget under manglende søvn.
Samtidig så vil jeg jo min dreng det aller bedste, men hvad er det? Jeg nyder sådan at være sammen med ham.
Min dreng er jo blot 6 måneder. Hvad er dine tanker omkring dette?