Brev:
Start i vuggestue
2. februar 2013
Alder:
9 mdr.
Start i vuggestue
Hej Helen.
Som jeg for kort tid siden skrev til dig (lære at sove i barnevogn), skal William begynde i vuggestue D. 1. Marts.
Han vil være 9 mdr og jeg er utrolig i tvivl om hvordan jeg bedst kører ham ind.
Valdemar var 14 mdr da han startede i sin tid, så føler at det her er helt nyt og fremmede fordi William er så lille.
Det skal siges at han er vant til den ene del af huset, da Valdemar her går i børnehave og William er ofte med ude og aflevere/hente ham.
Har du nogle gode råd til hvordan det bliver nemmest for ham? Tænker især på hvor meget vi skal være der i starten, hvornår skal han være alene og hvor længe og er der andre hensyn at tage når han kun er 9 mdr??
Han har en putteklud herhjemme han får til dagslure og nat, og forestiller mig at han også skal have en bamse/nusseklud med i vuggestue, som jeg liiige skal have introduceret ham til, men skal jeg også give ham den når han skal sove eller skal vi bare hygge/lege med den når han er vågen?
Håber du forstår essencen af min mail ;)
Venlig hilsen
Maibrit