Brev:
Brystoperation
25. juli 2004
Alder:
0 mdr.
Brystoperation
Hej
Jeg vil lige spørge dig, hvad der skal til for at få en brystoperation. Mine bryster er nemlig efter to graviditeter og ammeperioder blevet meget store og tunge. Jeg behøver vel ikke at sige at de hænger!! Min yngste er 1 ½ år, og jeg ammede til hun var 11 mdr. Jeg regner ikke med at skulle have flere børn.
Min store drøm er jo at få en operation, så de kan blive mindre, men jeg har overhovedet ikke nogen ide om hvad der skal til, før man kan får en sådan operation. Jeg har ikke råd til at betale for det selv, men hvad koster det?
Med venlig hilsen
Kristina