Brev:
Myggestik
17. juni 2004
Alder:
2 år
Myggestik
Min datter på 2 år har fået et myggestik og nu er det blivet stort større end de plejer at blive og det er begyndt at se ud som om at der er blevet kløet i det.
Vi vil derfor gerne vide, om hun er allergisk over for myggestik?