Brev:
Navlen på nyfødt
14. juni 2004
Alder:
0 mdr.
Navlen på nyfødt
Hej sundhedsplejerske
Vores 11 dage gamle dreng har tabt navlestumpen for 4 dage siden. Navlen ser nu nogenlunde pæn ud, men er lissom hård inden under selve navlen. Der er også en slags knop i midten hvor navlestupen sidst sad fast. Hvad er det? og skal man gøre noget ved det?
Det virker ikke på nogen måde betændt og vi vasker navlen to gange om med en klud med vand.
Med venlig hilsen
Lena