Brev:
Brækket kraveben
30. maj 2004
Alder:
1 mdr.
Brækket kraveben
Hej
Jeg kender en lille baby der brækkede kravebenet under fødslen. Der blev så taget et røngtenbillede af ham bagefter. Jeg vil høre om der er bivirkninger ved et brækket kraveben, jeg mener især på længere sigt?
Desuden vil jeg gerne høre om det er farligt at røngten fotografere et så lille barn?
På forhånd tak for svar
Annette