Brev:
Grønlig afføring - 2 mdr.
3. maj 2004
Alder:
2 mdr.
Grønlig afføring - 2 mdr.
Hej Helen :o)
Min datter på 2 ½ måned får udelukkende MME (½ grøn/ ½ gul Allomin) Hun synes at trives fint på dette, men har i et stykke tid haft en lettere grønlig afføring, somme tider mere grøn end andre..
Hun vokser fint, ligger faktisk lidt over begge kurver, har ikke hård mave, virker ikke på nogen måde besværet, og jeg er egentlig ikke bekymret over dette "fænomen". Men "remoulade-farven" er der jo altså ikke hele tiden. Bør jeg i virkeligheden være bekymret?
På forhånd tak for svar,
Fussi´s mor :o)