De Bedsteforældre der!

27. august 2013

Alder:
7 mdr.

De Bedsteforældre der!

Hej Helen.

Nu hvor det er 2. gang jeg oplever min mave snurre sig sammen, må jeg lige høre dig om jeg er helt gal på den eller hvad ?

Min datter fra Januar 13' har været 220 % brystbarn, hun har sagt fra overfor flaske da vi prøvede det ved 3 måneders alderen og det har vi selvfølgelig accepteret - hun bruger heller ikke sut.

Nå men nu hvor vi kun ammer 1-2 gange om dagen er de kære bedste forældre jo virkelig kommet på banen, nu kan hun jo passes 4-5 timer af gangen.

Vi har nydt at min far og min mands mor er kommet og set hende og passet hende og haft hende med ude på tur osv, men nu vil de gud hjælpe mig have hende med hjem til dem selv, når de har deres faste ugedag !!!

ALT vendte sig i mig første gang min mands mor SAGDE (ikke spurgte) at hun ville have hende derhjemme! - Og så er jeg ''desværre'' af den natur at jeg bakke helt baglæns og får slet ikke lyst til at ...

Annonce

... bruge hende :-( Hvilket selvfølgelig ikke skal ske. Jeg troede så at det var nogle følelser jeg fik fordi hun ret ofte (uden selv at vide det) går lidt over min grænse, jeg har ikke kunne finde ud af at sige noget til hende, da hun er ret meget følsom og i øvrigt mener jeg, at det må være min mands job.

Nå men idag skete det så igen, da det var morfar dag.... Og alt vendte sig i mig igen, jeg blev snerpet overfor dem og sendte dem faktisk ud af døren på en rigtig dårlig måde. Jeg ringede så efterfølgende til min far og sagde at jeg nok reagerede ret hurtigt og at jeg nok bare lige skulle vænne mig til tanken....

Men er det det? Skal jeg bare vænne mig til tanken om at min pige skal passes hjemme hos sine bedsteforældre fordi de gerne vil have det ?

Det skal siges at min mor gik bort for lidt over 2 år siden da jeg var 25 år - har jeg en form for seperationsangst overfor min datter?

Hilsen

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Dårlig søvn og stop af amning

Hej Helen. Nu har jeg endelig fået taget mig mod og tiden til at skirve til...

At sove igennem

Hej Helen Min søn er nu blevet 6 måneder og jeg tænker, at det derfor er...

Aftensmad og natteroderi

Kære Helen. Tak for dine tidligere råd og vejledning. Jeg kunne godt bruge...

5.5 måned og mangler appetit

Hej Helen. Jeg skriver til dig, fordi jeg er bekymret for min søns appetit....

Lære at drikke vand

Hej Helen. Jeg har en søn på 5½ måned, som er begyndt med skemad. Han får...

Annonce

Viden om børn:

Omega-3 og amning

Omega-3 fedtsyrer er sunde fedtsyrer, som især findes i fede fisk.

Omega-3 er meget vigtigt for udviklingen af spædbarnets nervesystem og hjerne, synssansen og de kognitive færdigheder (indlæringsevne og hukommelse) og undersøgelser viser at indtag af fisk og omega-3 tilførelsen til barnet via modermælken har stor betydning helt op til barnets 2 års alder.

Et for lavt indtag af fisk og dermed omega-3 fedtsyrer er også sat i forbindelse med forringet finmotorik og...

Læs mere i Babylex

Fordøjelse baby

Barnets første afføring kaldes meconium, og den er helt sort. I takt med at barnet får mere mælk, skifter afføringen farve, og man kan på afføringen således se, om barnets fordøjelse fungerer.

Babyer, som kun får brystmælk, vil ofte have en gul afføring, som kan gå lidt over i det grønlige. Lugten er syrlig, men ikke ubehagelig, og afføringen virker lidt tynd og grødet. Børn, der ammes, kan have flere dage imellem deres afføringer.

Babyer, der både får brystmælk...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog til far - vær far med tillid, nærvær og respekt.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Først og fremmest tak for at du er til.

Det føles som en dejlig livline at have dig og din hjemmeside, når man er usikker på ting og sager. Man vil jo så gerne gøre alt godt for sit barn:-)

Mor til dreng på 5 måneder