Brev:
Afsked ifm. pasning
22. juni 2020
Alder:
9 mdr.
Afsked ifm. pasning
Kære Helen,
Min dejlige baby skal i vuggestue, når han er 12.5 måned (da kunne vi få plads). I august og september skal min mor derfor passe ham.
Vi taler om, skal vi sige farvel, eller hvordan, når vi går, og de skal være selv? Både nu her hvor vi øver pasning, og når det reelt starter op til august? Vi ved ikke, om vi skal tydeliggøre afsked, eller blot liste af? Og har du gode råd til os ifm. at lade min mor, og senere vuggestuen passe Lasse? Så det bliver bedst muligt for ham (og dem).
På forhånd stor tak for dine enormt gode råd.
Bedste hilsner,
Lasses mor.