Brev:
Bedsteforældre går tur med baby
28. april 2020
Alder:
2 mdr.
Bedsteforældre går tur med baby
Kære Helen
Min søns bedsteforældre kommer på besøg ca. én gang om ugen, hvor de går en tur med ham i barnevognen (1-2 timer). Han er pt. 10 uger. Det har de gjort i cirka en måned. De kommer tilbage med ham når han vågner.
I starten brugte jeg tiden på at sove, og det var derfor en kærkommen pause for mig (min mand har pt. Ikke mulighed for at hjælpe så meget med pasning hverken dag eller nat). Det var derfor primært for min skyld. Det kan jeg dog ikke længere, da jeg ligger og tænker på, om han mon tager skade af, at det ikke er min mand eller jeg der er der, når han vågner.
Det er svært at konkludere om han er mere pylret når de har været her, da han altid græder om aftenen. Nu er jeg i tvivl om, hvorvidt det er det værd, når jeg alligevel ikke får noget ud af det. Alternativt om det på sigt kan opvejes af et tæt bånd mellem bedsteforældrenes og vores søn?
Hilsen