Brev:
Mormor - 2 år, 6 mdr.
3. september 2020
Alder:
2 år, 6 mdr.
Mormor - 2 år, 6 mdr.
Hej Helen
Min datter på 2,5 år elsker sin mormor over alt på jorden og snakker meget om og med hende. Vi ringer tit på facetime og mødes så tit vi har mulighed for det.
Min datter reagerer altid ved at græde og blive utrolig utrøstelig når mormor kommer på besøg eller henter i vuggestuen. Der går max 5 min. så har min datter glemt alt, og hun leger lystigt med hendes mormor igen.
Idag hentede hun hende i vuggestuen. Min datter var gjort opmærksom på at det var mormor der henter, og var simpelthen så glad, og skulle fortælle alle børn og voksne det. Da mormor så ankommer, ender min datter i gråd og trykker sig ind i favnen hos pædagogen. Til sidst tager mormor en grædende pige med sig, og da døren er lukket til vuggestuen, er alt som om intet er hændt og min datter er glad og snakker.
Jeg undre mig meget over denne reaktion, da det kun er mormor den er ved og ikke ved andre bedsteforældre. Min mor er utrolig mild, altid glad og ALTID i børnehøjde. Hun har aldrig hævet stemmen hverken over for mig eller min datter.
Har du et godt bud på hvad det skyldes, eller hvad vi kan gøre for at afhjælpe situationen?
Med venlig hilsen
Kamilla