Brev:
Pasning - 3 mdr.
22. januar 2017
Alder:
3 mdr.
Pasning - 3 mdr.
Kære Helen.
Skriver til dig da min mand og jeg er inviteret til et bryllup sidst i februar. Vores søn er på daværende tidspunkt 3,5 måned.
Mine forældre vil meget gerne passe ham i vores hjem, men hvor længe er det godt for ham at undvære os?
Han er flaskebarn så på det område er der ingen problemer, det plejer dog altid at være min mand eller jeg som giver ham flasken, også når der er andre. ...
...
Brylluppet vi skal til er i samme by som vi bor - så det vil være oplagt at lave en løsning hvor han kommer med halvdelen at tiden til festen og så bliver passet hjemme resten af tiden. Det skal siges at han har været en del sammen med sin mormor og morfar - men kan han mon genkende dem i den alder?
Er der en gylden regel om hvor længe børn kan passes i hvilken alder ?
Med venlig hilsen
en mor.