Brev:
Bedsteforældre gør forskel
12. maj 2015
Alder:
13 mdr.
Bedsteforældre gør forskel
Hej Helen.
Hvordan er det bedst at forholde sig til bedsteforældre, der gør forskel på børnebørnene?
Det er selvfølgelig ikke rart at være dem, der bliver forbigået med besøg, gaver, opmærksomhed osv, men er mest bekymret for, hvordan det påvirker mit barn og tænker meget over, hvordan jeg bedst forholder mig til situationen.
Jeg tænker det er bedst at være ærlig overfor ens barn, hvis det mærker at der gøres forskel, men hvad tænker du?
Lige nu er jeg bare ked af det, frustreret og bander svigerfamilien langt væk, men det er jo heller ikke holdbart i længden. Der er ikke mulighed for at snakke om tingene, hvilket selvfølgelig ville være det mest ideelle.
Venlig hilsen
En frustreret mor