Brev:
Væk fra baby
23. juni 2014
Alder:
14 mdr.
Væk fra baby
Kære Helen
Skriver lige et par nye spørgsmål, du har været en stor hjælp tidligere, så håber på det samme denne gang. Sender det af to gange, sådan vil du helst have det har jeg læst.
Denne gang handler det om, hvordan lang tid vores datter kan undvære mor og far. Hun er 14 måneder, og går i vuggestue.
Vi skal i ferien (hvor hun ikke er i vuggestue) gerne være væk en torsdag fra 16 til næste morgen, hvor vi er der, når hun vågner. Herudover lørdagen efter fra 09 til næste morgen, hvor vi igen er der, når hun vågner. HELE fredag, er vi sammen med hende – heldigvis.
Planen er, at farmor skal passe torsdag og mormor passe lørdag. De har begge tidligere passet og puttet hende enkelte aftenen uden problemer.
Vi er bare ikke glade for, at skulle være væk fra hende to dage så tæt på hinanden. Men for hende, tror du det vil være ok? Eller vil hun savne mor og far for meget…
På forhånd tak.