Brev:
Flaskegivning - 0 mdr.
13. maj 2011
Alder:
0 mdr.
Flaskegivning - 0 mdr.
Hej igen
Nu nærmer tiden sig hvor pigerne kommer til verden. Jeg har ikke taget en endelig beslutning omkring amning og flaske, men er sådan instillet, lykkes er det dejligt og lykkes det ikke er det ikke jordens undergang.
Vi kom så til at snakke om at hvis det ikke lykkes og de skal have flaske hvordan får vi så forklaret det til omverden at det OS der giver flakse og ikke andre. Vi vil jo gerne have de knyttes til os og lærer vores dufte osv. Vi har prøvet at snakke med venner og familie om det her inden fødslen for at de kender vores holdning til det inden. Men de kan bare slet ikke forstå at de ikke må give flaske når de er på besøg og syntes bestemt ikke at der sker noget ved det.
Så nu tænkte vi på om du har nogle argumenter til vores fordel vi kan bruge. For føler virkelig de vil have en faglig grund for det, selvom de sikkert stadig vil have svært ved at forstå det. (her tænker jeg om der er noget med tilknytning til forældre, tryghed osv.)
Ser frem til endnu et brugbart svar fra dig. :)
Med venlig hilsen
kommende tvillinge mor.