Brev:
Være væk fra mor en nat for første gang
23. februar 2011
Alder:
9 mdr.
Være væk fra mor en nat for første gang
Hej Helen
Tak for en god brevkasse.
Mit spørgsmål til dig går på at min kæreste er gået på barsel og i den anledning vil han gerne tage alene ned med vores søn og besøge sine forældre og overnatte en nat hos dem, med vores snart 10 mdr gamle søn.
Det giver også mig mulighed for at få et lille pusterum, så det ville være skønt. Vores søn bliver dog ammet 2 gange i døgnet, før eftermiddagslur og inden han skal sove til natten.
Han vil ikke tage sutteflaske og drikker ikke meget af sin sødmælk til maden.
Mit spørgsmål går nu på hvordan min kæreste kan sikre ham sin mælkeration når han er hos sine forældre?
Venlig hilsen
Persis far og mor