Brev:
Børn på ferie
13. juli 2010
Alder:
17 mdr.
Børn på ferie
Hej Helen
Vi har to børn på 1 og 4 år. I næste uge skal vi arbejde, men ungerne har fri og skal være hos deres bedsteforældre.
De skal være hos det ene hold mandag og tirsdag om dagen og så kører vi dem ud til det andet hold onsdag morgen, hvor de så skal være til fredag eftermiddag, også om natten.
Den mindste er 17 måneder. Hun ser sine bedsteforældre ca 1 gang om ugen og er glad for dem. Bliver det for meget for hende, hvis hun også skal overnatte fra mandag til tirsdag og ikke kun være der om dagen? Eller er det bare moderen? Hun er lidt morsyg i øjeblikket og bliver ked af det, når jeg går. Men hun holder med at græde, så snart jeg er gået.
Vi har valgt denne her løsning i næste uge i stedet for at sende hende i gæstedagpleje. Den bør vel være bedre idet hun så er sammen med nogle hun kender og hendes storebror er der jo hele tiden. Men bliver hun forvirret over det skift og endnu mere forvirret, hvis hun også skal sove ude mandag til tirsdag? Jeg vil helst have hun sover hjemme, men kan godt se, det er lidt besværligt.
På forhånd tak for svar.
Hilsen Line