Brev:
Ferie hos mormor og morfar
14. maj 2010
Alder:
14 mdr.
Ferie hos mormor og morfar
Kære Helen.
Tror du at det kan være et problem at mormor og morfar passer Marcus, da jeg har fået tilbud om at tage med 2 veninder i en uge til Tyrkiet. Alternativet er at jeg kan tage ham med, men der er langt mere uro, end han er vant til.
Jeg har store soveproblemer med ham i forvejen. Han kender mormor og morfar rigtig godt, da vi er på besøg hver eneste week-end, dog har han aldrig sovet hos dem før. De har dog tit passet ham hvis jeg har week-end arbejde (Jeg er alenemor).
De har købt en week-end seng med madras. Er det godt nok? For at bevare den daglige kontakt med hans dagpleje, er det så ikke bedst at sende ham af sted hver dag for at holde rutinen, der er kun en halv times kørsel hver vej?
Mormors største problem er om hun kan få ham til at sove i en week-end seng, med en lidt blødere madras end han er vant til.
Er det bedre at holde ham hjemme fra dagplejen, for at han bliver mere tryg?
Venligste hilsner
Mette