Brev:
Mit barnebarn er begyndt at stamme - 2 år
18. april 2010
Alder:
2 år
Mit barnebarn er begyndt at stamme - 2 år
Hej Helen.
Mit barnebarn er en klog lille pige, som tidligere har snakket meget og næsten forståeligt.
Hun er meget vild med at synge og opfatter hurtigt ordene i sangene. Viser stor begejstring ved at få læst bøger højt igen og igen.
Hun leger normalt med de andre børn i vuggestuen ud fra hendes alder. Er tilbageholdende ved sanglege, men meget lyttende.
Nu er hun imidlertid begyndt at stamme en del. Har svært ved at få ordene sagt og vi har svært ved at forstå hende. Når hun synger stammer hun ikke.
Er det almindeligt at der kommer perioder af barnets liv, hvor disse problemer opstår og hvad kan det skyldes?
Med venlig hilsen
Winnie