Brev:
Overnatning uden børn
1. marts 2010
Alder:
7 mdr.
Overnatning uden børn
Hej Helen!
Jeg er mor til verdens tre mest fantastiske, dejlige børn. Derfor kommer de og deres behov selvfølgelig først! Men, jeg er også gift med verdens mest fantastiske mand:-) De sidste fire år af vores forhold har været/er fyldt med børn (har født 3 børn på 3 år), det nyder vi begge meget, men jeg kan også godt mærke, at jeg trænger til at have farmand lidt for mig selv...
Vi har snakket om, at tage på hotel bare os to. En enkelt overnatning vil være fint, så længe ungerne ikke er større. Jeg vil bare lige høre dig til, hvilken alder, der ville være bedst at gøre det i. Vores yngste er 7 måneder nu. Planen er, at jeg vil blive ved med at amme ham, til han bliver et år. Derefter vil jeg være superklar til et hotelophold... Vil det være ok at forlade ham et døgn, når han er 1 år? Vil det være bedre at vente til han er 1 1/2 eller 2 år?
Formentlig vil det blive arrangeret sådan, at min mor kommer hjem til os og passer ungerne i det døgn vi er væk. Hun kender børnene og deres hverdag godt, da de ser hinanden typisk en dag om ugen.
Med venlig hilsen
JK