Brev:
Er det skadeligt at undvære mor og far i 5 dage ?
12. januar 2010
Alder:
18 mdr.
Er det skadeligt at undvære mor og far i 5 dage ?
Hej Helen...
Hmm ja.. mit spg går lidt på om vores unger kan undvære os, uden at få det varige indtryk af at vi har forladt dem.. for pt har vi aldrig begge været væk mere end et døgns tid..
Min bedre halvdel skal sandsynligvis på konference i staterne til juni, og vi har en løs ide om at jeg så kunne tage et fly derover når den er færdig og vi kunne bruge et par dage på at se os om.. men med rejsetid vil det nok blive 5 dage.. dvs 4 nætter.. Og han vil så forinden have være afsted i en uge, hvor jeg så self er hjemme hos dem..
Vi har et rigtig godt netværk, med bedsteforældre de ser rigtig tit og er meget glade for.. typisk en gang om ugen.. og det vil så være her de skal passes.. De vil stadig skulle i bh/vs, på de hverdage det vil ramme... så en del af dagen er normal..
Men er det for lang tid ?, for vi er jo fuldt ud klar over at det er en voksen ting for os som par... og børnene jo self ønsker os hjemme som normalt..
Vi vil jo ikke skade ungerne, for at flyve på kæreste eventyr :) De vil på det tidspunkt være knapt 4 og lige over 1½..
Heh og jo.. vi vil jo savne dem ud over alle grænser, og specielt jeg synes det er vildt grænseoverskridende at skulle være så langt væk fra dem..
...under alle omstændigheder tænkte vi at vil lige ville høre dit input inden at vi gjorde ydeligere... for ungerne er jo bare vores absolutte 1.prio :)
Godt Nytår
Rikke