Brev:
Ferie hos farmor og farfar
21. september 2009
Alder:
16 mdr.
Ferie hos farmor og farfar
Kære Helen.
Jeg skriver pga at min kæreste og jeg, er blevet uenige i et spørgsmål ang vores datter på 16 mdr. fra - maj 2008. Hendes farmor og farfar bor på Fyn, vi på Sjælland, og pga afstanden ses vi ca hver 2.md.
Bedsteforældrerne vil gerne have vores datter på ferie, indimellem, og allerhelst i mindst 1 uge siger de. I juli havde de hende så med overnatning i 4 dage. Og nu her igen i sep. med 4 overnatninger igen.
Jeg vil gerne understrege, at jeg intet har imod hun overnatter der, men mener at 4 dage for ikke at tale om en uge (hvis det skulle blive aktuelt) er alt, for lang tid for hende når hun ikke er ældre. Max 2 døgn vil jeg mene, men kæresten og hans forældre presser meget på.
Efter hendes sidste besøg, meddelte de, at næste gang skulle hun altså være der mindst 1 uge.
Jeg har agumenteret, overfor kæresten at det ikke er vores datters tarv,( pga hendes alder), men hans forældres, der bliver tilgodeset. Men vi kan slet ikke diskutere det, da vi ser vidt forskelligt på det. Jeg vil vise ham dit svar.
Med venlig hilsen
Pernille