Brev:
For lidt mælk i det ene bryst
18. februar 2008
Alder:
2 mdr.
For lidt mælk i det ene bryst
Hej Helen,
Jeg har lige et ekstra spørgsmål ti dig,
Jeg føler ofte at jeg ikke har mælk nok i det venstre bryst.
Når hun spiser ved det venstre bryst er det som om hun ikke bliver ordentlig mæt. Hun bliver hurtigere sulten igen når hun har spist ved det venstre end hvis hun har spist ved det højre..
Jeg føler også at når hun er færdig med at spise ved det venstre så søger hun videre som om hun er mere sulten.
Jeg har også prøvet nogle gange at pumpe ud - og ved det højre har jeg fået ca 100 ml ud, men ved det venstre kommer det kun 20 ml... - selvom det er lang tid siden hun har spist ved det...???
Kan det passe at jeg har mindre mælk i det venstre?? Og er der noget jeg kan gøre??
Håber du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Kristina