Brev:
Amning igen?
24. januar 2008
Alder:
4 mdr.
Amning igen?
Kære Helen,
Helt konkret vil jeg gerne vide om det kan lade sig gøre at få mælken til at løbe til igen efter en pause på 3 mdr?
Min datter der nu er 4 mdr., fik min mælk den 1 mdr., dog malkede jeg ud og gav hende det på flaske, fordi hun ikke kunne få fat på mit bryst pga. flade brystvorter. Siden dengang har hun fået flaske med modermælkserststning.
Jeg vil gerne igang med at give hende min mælk igen, da mængden af mælk aldrig var et problem, malkede ca 1,5 liter ud dagligt. Desuden er hun jo blevet stærkere, og jeg har på fornemmelsen at hun godt kan få fat nu. Jeg har været nede og leje en elektrisk brystpumpe og går i gang i dag. Hvis du har et forslag til hvordan jeg kan gå frem, og hvordan jeg kan vænne hende til at ligge ved brystet, ville jeg blive meget glad;)
Venlig hilsen