Brev:
Tænder giver ammeproblemer
30. august 2006
Alder:
8 mdr.
Tænder giver ammeproblemer
Hej
Min søn er nu otte måneder og har fået 6 flotte tænder. Problemet er, at han er begyndt at nappe eller bide under amningen.
I øjeblikket er han forkølet og jeg synes, han napper mere end normalt. Kan det have en sammenhæng? Er der noget, jeg kan gøre for at undgå, at han bider mig?
Jeg er ude i evt. at stoppe amningen, men hvordan gøres det, hvis det nærmest skal være "fra den ene dag til den anden"? Han bliver lagt til 5 gange i døgnet nu og får derudover 3 gode skemåltider dagligt.
Mange hilsner fra
A-K