Brev:
Alkoholfri øl på 0,5 % kombineret med amning
19. juni 2022
Alder:
8 mdr.
Alkoholfri øl på 0,5 % kombineret med amning
Kære Helen
Der er heldigvis kommet flere gode alkoholfri øl på markedet, og hurra for det. Men alkoholfri øl er også øl på 0,5 %. Hvornår kan man regne med, at alkoholfri øl (1 genstand/1 flaske) er ude af systemet, når man vejer ca. 65 kg?
Bedste hilsner
Lucas mor