Brev:
3 mdr og problemer med amning - del 2
5. december 2021
Alder:
3 mdr.
3 mdr og problemer med amning - del 2
Hej Helen
Tak for dit svar.
Det leder til et nyt spørgsmål i forhold til amningen. Skal jeg være bekymret for at han så ikke får nok at spise hvis han spiser 6-7 gange i døgnet men kun 5-7 min af gangen? Det er jo væsentligt mindre end han plejer.
Herudover i forhold til dit udkast til dagsplanen. Det er jo en ideel tidsplan jeg også selv har ville indføre, men jeg ved ikke hvordan.
Det der er hovedproblemet er at han sover korte lure af gangen og som regel ikke vil ammes inden, han spiser dog som regel altid efter en lur. Tænker også det skyldes at han ikke vil sove længere for han nærmer sig tiden igen hvor han begynder at være sulten.
Har du ideer til hvordan jeg kan ændre på vores dag så han bliver ammet inden eller kort inden hans lur så han forhåbentlig kan tage nogle længere stræk?
De bedste hilsner
Camilla