Brev:
Ammestop - 10 mdr. part 2
22. oktober 2021
Alder:
10 mdr.
Ammestop - 10 mdr. part 2
Kære Helen
Mange tak for dit svar på mit tidligere brev - der er helt sikkert en masse ting som jeg kan prøve. Jeg føler ihvertfald der er håb forude!:-)
Jeg har dog et tillægsspørgsmål til tidligere brev - hvad gør jeg hvis hun bliver fuldstændig ulykkelig, fordi hun ikke bliver ammet om natten? Hvis far tager over, men hun ikke kan finde ro og græder og græder, fordi hun ikke blevet ammet. Hvad skal jeg så stille op?
Jeg håber, at du har endnu et godt råd:-)
Venlig hilsen
den fortvivlede mor