Brev:
Nok måltider i døgnet?
11. september 2021
Alder:
0 mdr.
Nok måltider i døgnet?
Hej Helen,
Mange tak for dit meget gode, konkrete og brugbare svar sidst!
- nu håber vi, at du kan hjælpe os igen!
Vi har siden sidste besked fået verdens sødeste lillebror som nu er blevet tre uger! Han er blid, skøn og sover dejligt.
Vi oplever dog, at han nogengange måske faktisk sover lidt for godt? Lidt af et luksusproblem vil man jo mene! Det betyder dog at han nogle dage måske kun melder sig til mad seks gange i døgnet.
Vi vækker ham som oftest hvis han sover mere end fire timer, men han sover ret tungt, og de gange formår han desværre ikke rigtig at få spist fordi han hele tiden falder i søvn - de gange hvor han selv melder sig spiser han roligt og flot. Nogengange melder han sig selv allerede efter to timer.
Vores spørgsmål går derfor på, om det kan være okay, at han kun spiser 6 gange i døgnet? 😅 Eller om vi skal blive ved med at forsøge at vække ham?
På forhånd tak for svar
Med venlig hilsen
de “nye” forældre