Brev:
Stoppe natamning - 11 mdr.
17. september 2020
Alder:
11 mdr.
Stoppe natamning - 11 mdr.
Hej Helen.
Jeg har en datter på 1 år, og vil gerne stoppe natamning.
Hun ammer følgende:
Kl 20 ved puttetid.
Kl 23 når jeg går i seng.
Oftest kl 05 og sover videre til kl 6.30-7
Nogle gange vågner hun yderligere og vil have mere.
Vi sover begge fint. Derfor har jeg givet hende lov så længe til at fortsætte. Og jeg har ikke helt orket at tage kampen op. Da min søn stoppede natamning, var det en virkelig svær periode for os alle efterfølgende. Så er jeg selvfølgelig lidt bange for sker igen.
Hun falder i søvn med dette samme (jeg lige så), men synes alligevel jeg trænger til flere sammenhængende timers søvn.
Hvordan foreslår du at jeg trapper ned?
Hun starter i vuggestue om 14 dage, så jeg er lidt i tvivl om det er det rette tidspunkt.
Håber du kan komme med nogle gode råd:)
Venlig hilsen
Louise