Brev:
Drømme-amning med MME
15. september 2020
Alder:
3 mdr.
Drømme-amning med MME
Kære Helen,
Jeg skriver til dig idet jeg har brug for dit råd og vejledning, når det kommer til drømmeamning. Efter din anbefaling er vi i gang med at indføre det hos vores lille pige og har indtil videre gjort det i en uges tid.
Men jeg har lidt en fornemmelse af, at hun ikke spiser nok ved drømmeamningen, eller generelt i løbet af dagen og derfor vågner lidt mere om natten. Jeg overvejer derfor at give hende MME ved drømmeamningen, og at det bliver min mand, som gør det, så det ligesom bliver "hans ting" med hende:)
Mit spørgsmål er derfor: Ser du nogle udfordringer i at give MME ved drømmeamningen, nu hvor jeg har en del mælk og nok godt kunne amme ud? Skal være ærlig at sige, at det vil gøre det meget lettere for os som familie at give hende erstatning:O)
Tusind tak for din hjælp.
Med venlig hilsen
Mia