Brev:
Natrytme og amning
10. maj 2020
Alder:
7 mdr.
Natrytme og amning
Hej Helen
Et hurtigt spørgsmål ang. min datters nat rytme. Den sidste tid er hun vågnet ca. 2 timer efter hun er puttet til nat, altså omkring kl. 21. Jeg ammer hende, og så sover hun til 2-3 tiden, hvor jeg ammer igen og så sover hun videre til 5.30-6.30.
Der ammer jeg ikke, og så får hun morgenmad ca. kl. 7.
Hun er ikke utilfreds og hun melder sig ikke, så hun virker ikke sulten.
For mig fungerer det godt at hun vågner kl. 21, da vi selv går tidligt i seng. far står op kl. 5, og det gør jeg også selv når jeg arbejder, så derfor er vi altid gået i seng 21-22 tiden. Så det er egentlig rart at hun ikke vågner kl. 00.
Mit spørgsmål er egentlig bare om det er ok, og om det giver bagslag i forhold til at lære hende at sove hele natten uden mælk? Altså om det kan blive en dårlig vane at hun vågner kl. 2-3?
Med venlig hilsen
N