Brev:
Amning 6 mdr
13. juni 2019
Alder:
6 mdr.
Amning 6 mdr
Hej Helen
Vi har den dejligste lillebror på nu 6 mdr. Han er så mild, dygtig og et rigtigt madøre.
Vores dag ser sådan her ud:
5.30 vågner og vi står op (Han vil han IKKE have "pat")
6.30 morgenmad (grød og vand af kop)
8.00 formiddagslur (1,5 - 2 timer)
10.30 "middagsmad" (grovere grød eller mos + lidt grønt at sidde med selv og vand af kop)
12.00 middagslur (1,5 - 2 timer)
14.30 ammes fra det venstre bryst (vil ikke spise af det højre)
16.00 her går vi en tur så hvis der er behov for en 3 lille lur. (ikke altid han har brug for en 3 lur)
Nogle gange er der brug en lille "snack" inden aftensmaden.
17.30 aftensmad (Hvad vi får eller mos og kød)
19.00 ammes og lulles herefter i søvn. (Igen venstre bryst)
Spiser så ca 2 gange i løbet af natten her af den ene gang af venstre bryst.
Mit spørgsmål er så om jeg kan gøre noget selv for at øge mælke produktion i højre bryst. Lige nu har jeg et venstre der er stort med "masser" mælk og et højre der er helt lille og hvor jeg ikke føler der rigtigt er noget i..
Og hvad tænker du med vores program for dagen??
Med venlig hilsen
en mor