Brev:
Hormonspiral og mælkeproduktion
15. april 2018
Alder:
3 mdr.
Hormonspiral og mælkeproduktion
Hej igen
Jeg har lige skrevet et længere brev vedr. udfordringer omkring amning.
Jeg fik sat en hormonspiral op for små 4 uger siden og er kommet til at tænke på, om det kan have betydning for ammeproduktionen? Besværet under amningen startede dog en uges tid før.
Påvirker en hormonspiral min mælkeproduktion?
Med venlig hilsen
En mor