Brev:
Fest uden børn
6. februar 2018
Alder:
3 mdr.
Fest uden børn
Kære Helen.
Min mand og jeg er inviteret til bryllup i hans familie.
I invitationen står der, at vores børn "desværre ikke er velkomne". Det har jeg fuld respekt for, det er jo deres fest, men til den tid er vores yngste kun 4 måneder - og der fuldammer jeg stadig.
Har ikke specielt lyst til at efterlade ham med sin mormor alene i så mange timer med en sutteflaske. Han kan drikke udpumpet mælk, men plejer kun at drikke lidt, hvis min mand er alene med ham i et par timer.
Synes du, det er "pylret" af mig at melde afbud på baggrund af, at jeg ikke vil være væk fra min søn så længe, fordi jeg stadig ammer?
Hilsen