Brev:
Nedskæring af amninger
2. februar 2018
Alder:
6 mdr.
Nedskæring af amninger
Hej.
Jeg søger gode råd til at skære ned på antallet af amninger af min lille pige på knap 7 måneder, da jeg skal starte arbejde 15/3 men dette som dagplejer hvor jeg er så heldig at hjemme passe min pige de første 2 måneder.
Det eneste tidspunkt hun ikke ønsker at blive ammet efter hun er blevet tilbudt grød er ved morgenmaden cirka kl 9 hvor hun kan gå i op til 3 timer efter uden at få noget at spise. Men de andre måltider nægter hun at spise sig mæt i grød. Hvad gør jeg?
Hun har slemt mælkeallergi så at give flaske er ikke en mulighed da hun nægter at spise det allergi venlige mme. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre for at skære ned på amningerne.
Ved hvert måltid sidder hun med noget i hænderne hun kan spise da det ellers slet ikke er muligt at få hende til at spise bare en mundfuld.
Med venlig hilsen
Hanne